اختتامیه رسمی برای نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار نمی شود

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اختتامیه رسمی نخواهد داشت و نمایشگاه این دوره فردا سه شنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان می دهد.

حجت الاسلام محمد رضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهارداشت: برگزاری این دوره از نمایشگاه در فضای مصلی شرایط بسیار خوبی برای بازدید کنندگان و همچنین غرفه داران به وجود آورد که البته کمیته ارزیابی این دوره نمایشگاه در پایان زمان برگزاری ارزیابی دقیق خود از روند برگزاری این دوره را اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به این که 30 درصد از فعالیت ها و برنامه های این دوره از نمایشگاه متناسب با شعار «به سوی فهم قرآن» بود، تصریح کرد: سال 95 سال نهضت فهم قرآن هدف گذاری شده است که با توجه به تجربیات برگزاری این نمایشگاه و همچنین دستاوردها و محصولات آن و حتی پیشنهادات ارایه شده از سوی مردم برای تحقق این امر در سال 95 تلاش خواهد شد.

حشمتی با اشاره به این که بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مراسم اختتامیه رسمی نخواهد داشت، گفت: این دوره نمایشگاه ساعت 22 فردا سه شنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 554506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha