انتقاد یک مدیر حوزوی از کم کاری صداوسیما در حوزه عفاف و حجاب

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه حضرت خدیجه(س) با اشاره به اینکه رسانه‌های صهیونیستی هالیوود با ترویج بی بندو باری و القاء بدحجابی درصدد سلطه و حکومت بر جهان هستند گفت: متاسفانه امروز ما شاهد کم کاری و قصور رسانه ملی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستیم.

ربابه سادات جذبی، مدیر مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، در خصوص ضرورت و اهمیت عفاف و حجاب، گفت: حکم حجاب از مصادیق تکریم و ارج نهادن به کرامت انسانی و اسلامی است.

وی افزود: امروز خوشبختانه بسیاری از جوانان اهمیت و ضرورت حجاب را به درستی درک کرده و  آن را دژ محکمی برای حفظ ایمان خود به شمار می‌آورند.

مدیر مدرسه علمیه ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) با اشاره به بصیرت جوانان نسبت به هجمه‌های فرهنگی دشمنان در زمینه عفاف و حجاب ، بیان داشت:  امروز آگاهی و بصیرت جوانان به نفوذ و هجمه‌های فرهنگی دشمنان به حدی است که حاضرند در برابر حفظ ایمان و ارزش‌های اسلامی جان خود را هزینه کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نماز عید فطر با نگرشی عمیق درباره جوانان جامعه فرمودند: امروز جوانان جامعه در بسیاری از زمینه‌های معنوی مانند اعتکاف، نماز جماعات و مراسم‌های مذهبی حضوری پررنگ دارند؛ این مهم بیانگر اعتقاد و ایمان قوی آنان است. 

جذبی در خصوص آسیب شناسی و نفوذ دشمن در ترویج بد حجابی و بی بندو باری در جامعه، گفت: رعایت فرهنگ عفاف و حجاب سبب رشد و پیشرفت یک جامعه می‌شود لذا دشمن با تبلیغات سوء و ترویج بی بندو باری خواستار عدم رشد و پیشرفت در جوامع اسلامی است.

وی رسانه ملی را بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب معرفی کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز ما شاهد کم کاری و قصور در تدوین و ساخت برنامه‌های تلوزیونی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در رسانه ملی هستیم و این نشان از نفوذ ظریفانه و مرموزانه دشمن به این نهاد مهم است.

وی افزود: اگر درگذشته دشمنان و راویان یهودی با جعل هزاران حدیث خواستار منحرف نمودن اسلام از مسیر حقیقی خود بودند امروز به نحو دیگر با ابزارهایی مانند رسانه درصدد نابودی اسلام ناب هستند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید از طریق رسانه ملی اقدام نمایند، گفت: امروز رسانه‌های صهیونیستی هالیوود با ترویج بی بندو باری و القاء بدحجابی درصدد سلطه و حکومت بر جهان هستند و مسؤولان باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر مدرسه ام المومنین حضرت خدیجه(س) ادامه داد: رسانه ملی با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در ضمیر ناخوآگاه مخاطبان تاثیر گذاشته و آنان را در راستای کسب کرامات انسانی یاری داده و جامعه را از هرگونه فساد و آلودگی پاک می‌کند.

کد خبر 558368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha