خون شهیدان راه بشریت وعدالت از هر دینی پایه لرزان استبداد را متلاشی می کند

اتحادیه جهانی آشوریان در بیانیه ای که به امضای یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان رسیده است، فاجعه تروریستی چابهار را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

مصادف با ایام تجلی حریت و آزادگی و انسانیت انسانها، بار دیگر پلیدی، زشتی و خونخواری در لباس آدم نماها، لکه ننگین دیگری را بر تاریخ رقم زد و به وحشیانه ترن روش، خون انسانهایی را از تبار بشریت و خانواده بزرگ ایران به زمین ریخت.

یقینا خون همه شهیدان راه بشریت و عدالت در جای جای این کره خاکی از هر نژاد و دین و سرزمین به همدیگر پیوند خورده و موج خروشانی برای متلاشی کردن پایه های لرزان ظلم و ظالمان، استبداد و مستبدان، تروریسم و تروریست ها خواهد بود.

آشوریان جهان هنوز از سنگینی غم و درد فاجعه تروریستی کلیسای مادر نجات در بغداد رهایی نیافته که بایستی با برادران مسلمان خود در شهادت جانگداز جمعی از هموطنان ایرانی دردی دیگر را به دوش کشند و فریاد برآورند که : "خداوندا! تو را به خون همه شهیدان، موجبات رهایی بشریت را از کین بربریت فراهم ساز."

اتحادیه جهانی آشوریان ضمن محکوم کردن فاجعه تروریستی چابهار، خود را در غم برادران مسلمان شریک می داند و مراتب تسلیت خود را به مقام معظم رهبری و همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارد.
 

پایان پیام/

کد خبر 5585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha