برگزاری مراسم اوج هنر در دهه کرامت در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم های دهه کرامت گفت: مراسم اوج هنر در دهه کرامت در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد پارسائیان، مسئول بسیج هنرمندان استان یزد امروز ( 4 مرداد) در نشست ستاد دهه کرامت استان یزد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برنامه اوج هنر با حضور 120 شاعر استان و شعر خوانی و تجلیل از پنج نفر از هنرمندان از جمله برنامه های بسیج هنرمندان در دهه کرامت است.

 

وی افزود: در راستای احیای زندگانی اهل بیت(علیهم السلام) طرح به نام کمپین عفاف و حجاب داریم  که 400 نفر از هنرمندان استان یزد نیز در آن عضو شدند و بحث حجاب زینبی را دنبال کرده ایم.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد خاطرنشان کرد: سرود، قطعه های تولیدی و رونمایی از آنها و اهدای تندیس به هنرمندان شاخص عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه های ما در استان است.

 

پارسائیان ادامه داد: تهیه نمایشگاه ها توسط کانون های بسیج هنرمندان در شهرستان ها، حضور در گلزار شهدا، دیدار با جانبازان، نشست « هنر، فرزند من» نیز از دیگر برنامه ها در زمینه دهه کرامت است.

 

وی افزود: تهیه آثار فاخر هنرمندان بسیجی با موضوع امام رضا( علیه السلام) و اهدا به آستان قدس  نیز می تواند در دهه کرامت اثر گذار باشد.

کد خبر 561014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha