۲۰۰ اتحادیه اصناف کشور در دهه کرامت آذین‌بندی می‌شوند

خبرگزاری شبستان: بهارلویی خبر داد: ۲۰۰ اتحادیه اصناف در سراسر کشور طی دهه کرامت آذین‌بندی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مصطفی بهارلویی، در هفتمین نشست شورای هماهنگی دهه کرامت که امروز 4 مرداد در تالار شیخ کلینی (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، گفت: اتحادیه اصناف با ارسال بخشنامه ها و دستورالعمل ها به زیرمجموعه های خود در سراسر کشور برنامه های دهه کرامت را ابلاغ کرده است.

 

وی افزود: اتحادیه اصناف کشور در نخستین روز دهه کرامت یک میلیون و 500 هزار پیامک به واحدهای صنفی با موضوع این دهه ارسال می کند.

 

نماینده اصناف در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خاطرنشان کرد: اتحادیه اصناف با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه کرامت تعداد قابل توجهی از آستان امامزادگان را غبارروبی می کند.

 

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا همراه با تقدیم گل و هدایا به آنها برنامه دیگر اتحادیه اصناف کشور در دهه کرامت است.

 

نماینده اصناف در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ادامه داد: همچنین اتحادیه اصناف کشور با هماهنگی صنف نانوایان اقدام به توزیع رایگان نان در دهه کرامت خواهد کرد.

 

وی افزود: آذین بندی بارگاه های تهران و سراسر کشور برنامه دیگر این اتحادیه است.

 

نماینده اصناف در شورای هماهنگی دهه کرامت خاطرنشان کرد: 200 اتحادیه در سراسر کشور در ایام دهه کرامت آذین بندی می شوند.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه زیر سایه خورشید توسط اتحادیه اصناف کشور، اضافه کرد: حرم مطهر رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه (س) در سالروز تولد این دو بزرگوار گلباران خواهد شد.

 

بهارلویی در پایان گفت: اتحادیه اصناف کشور با راه اندازی کانال تلگرام ویژه دهه کرامت، برنامه ها و جشن های اتحادیه های سراسر کشور در این دهه را اطلاع رسانی کند.

 

کد خبر 561053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha