ما فتنه سوریه را مهار می کنیم

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: سوریه می تواند فتنه را مهار کند و هدف از این توطئه تبدیل منطقه به کشورهای کوچک و رقیب با یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه درسخنانی که مجله ارتش ملت به مناسبت روز ارتش چاپ شد، گفت: ملت عربی سوریه بزرگتر از آن چیزی است که دشمن دست به طراحی آن زده است و ما می توانیم با یکدیگر فتنه را مهار کنیم .

اسد افزود: ما می‎توانیم مسئولانه و جدی در برابر سستی ها و خلل ها بایستیم و برای درمان آن اقدام کنیم و افق هایی را در برابر اصلاحات کامل بازمی کنیم.

رئیس جمهوری سوریه خاطر نشان کرد:هرگز سرنوشت این هجمه های سخت بهتر از هجمه های گذشته نخواهد بود و ملت شریف سوریه به طور یقین از این بحران قوی تر خارج خواهند شد و حضور بیشتر و فعال تری در منطقه و عرضه بین الملل خواهند داشت.

وی اظهار داشت: ما مطمئنیم که با هوشیاری ملت و وحدت ملی، می توانیم فصل جدید از توطئه ها را که با دقت و محکم باهدف نابودی سوریه بافته شده است، خنثی کنیم. توطئه‎ای که هدف آن تبدیل منطقه به کشورهای کوچک و رقیب با یکدیگر است.

بشار اسد تاکید کرد: ما در تصمیم های ملی و روابط بین المللی مان آزاد خواهیم بود و روش ما برای حل صلح عادلانه و کامل براساس قطعنامه ها و مصوبه های قانونی بین المللی است که بر خروج اسرائیل از سرزمین های اشغالی عربی تا مرزهای 1967 تاکید می کند و هرکس غیر آن فکر کند، درتوهم به سر می برد.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه، وی به ارتش گفت: شما به جهانیان ثابت کردید که وفادار به ملت و وطن و اعتقاد نظامی تان هستید.
پایان پیام/ 
 

کد خبر 56262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha