قلم خبرنگار، بهترین راهکار برای ایجاد امید در جامعه است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: قلم خبرنگار، بهترین راهکار برای ایجاد امید در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، شب گذشته ( 17 مرداد) در جشن روز خبرنگار در استان یزد گفت: خبرنگاران، بازتاب دهنگان مشکلات جامعه هستند بنابراین نوع بازتاب واقعیت ها متفاوت است که طبیعی است کالاهای خبرنگاری زیبایی قلم است.

 

وی گفت: هرچه قلم زیباتر باشد آن کالا مشتری بیشتری دارد و تاثیرگذاری بیشتر دارد و هرچه قلم به صورت های نادرست بچرخد مشتری کم می کند.

 

میرمحمدی بیان کرد: داوری به عهده افکار عمومی است و افکار عمومی مطالب را انتخاب می کند و هر نشریه که مطالب عمیق تر داشته باشد و بی طرفانه تر باشد، طبیعی است که پسندیده تر خواهد بود و بیشتر به آن گرایش پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: خبرنگار باید برای مردم امید را زیاد کند و هرچه عشق و علاقه بیشتر باشد زمینه پیشرفت بیشتر می شود و هرچه ایجاد دغدغه شود و اختلافات دامن زده شود جامعه عقب مانده خواهد بود.

 

استاندار یزد ادامه داد: نقش رسانه ها در اتحاد ملی و انسجام مردم بسیار کارساز است و در آفرینش امید در مردم نقش والایی دارد و می توانند به نحوی افکار عمومی را هدایت کنند و فضای سازنده و بالنده ایجاد کنند که هرکس در این فضا باشد احساس امید بیشتر پیدا می کند و احساس می کند پشتوانه مردمی وسیعی دارد.

 

میرمحمدی بیان کرد: ما در واقع هفته دولت را در پیش رو داریم که انتظار داریم همکاری جدی تر باشد و دستاوردهای دولت بازتاب داده شود.

 

وی گفت: خلق زیبایی ها به دست خبرنگاران و متفکرین و تحلیل گران و اهالی فرهنگ و هنر است و می توانند افکار را آنقدر عمیق کنند که افراد مسیر را به خوبی بشناسند.

 

استاندار یزد بیان کرد: خوشحالیم که در فضایی آرام و امن زندگی می کنیم و لازم است خدا را شاکر باشیم.

کد خبر 564013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha