آثار برگزیده جشنواره نقاشیخط در آذین بندی شهرها استفاده شود

خبرگزاری شبستان: هنرمند منتخب پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی با تاکید بر اینکه هنرمندان باید دین خود را نسبت به اشاعه فرهنگ رضوی ادا کنند، از مسئولان خواست از ‌آثار برگزیده این جشنواره در آذین بندی شهر استفاده کنند.

فرناز فرشچی از تهران که به عنوان نفر دوم در بخش نقاشیخط پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی شناخته شد در گفتگو با خبرگزاری شبستان اظهار داشت: 5 سال است که در هنر نقاشیخط فعالیت دارم.

 

وی با بیان اینکه برای نخستین بار امسال در جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی شرکت کردم، افزود: سطح مسابقات در خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌های میزبان جشنواره رضوی بسیار خوب بود و از این جشنواره رضایت دارم.

 

فرشچی گفت: هدفم از شرکت در این جشنواره عرض ارادت به امام رضا (علیه السلام) بوده است چراکه از مدت‌ها پیش دوست داشتم با هنر خود عرض ارادتی به محضر امام رئوف داشته باشم و جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی بهانه ای برای عرض ارادت شد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه جشنواره‌ها برای ترویج هرچه بهترفرهنگ و هنر رضوی بسیار موثر است، اظهار اشت: نظر اساتید و داوران این جشنواره مبنی بر استفاده از آثار برگزیده این جشنواره در آذین بندی شهرها می تواند بر ترویج فرهنگ و هنر رضوی نقش موثری داشته باشد.

 

فرشچی به موضوع اثر خود در بخش نقاشیخط اشاره کرد و گفت: اثر من بر گرفته از یک مداحی با مضمون «قربون کبوترای حرمت امام رضا(علیه السلام)» است و بر اساس آن اثر خود را تهیه کرده ام و به دلیل اینکه همه مردم حس و حالی خوبی نسبت به کبوترای حرم دارند، انتخاب شد.

کد خبر 564360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha