"درس‌نامه عمل به قرآن کریم" با روشی نوین در سبک زندگی اسلامی منتشر شد

خبرگزاری شبستان: درس‌نامه عمل به قرآن کریم با هدف "طرح کاربردی مفاهیم آیات قرآن جهت ارائه سبک زندگی اسلامی" به همت حجّت الاسلام سید ابوالفضل حکیمی و حجّت الاسلام اسماعیل محمدی توسط انتشارات جامعة القرآن الکریم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، درس‌نامه عمل به قرآن کریم با هدف "طرح کاربردی مفاهیم آیات قرآن جهت ارائه سبک زندگی اسلامی"  به همت حجّت الاسلام سید ابوالفضل حکیمی و حجّت الاسلام اسماعیل محمدی توسط  واحد پژوهش تنظیم، تألیف و توسط انتشارات جامعة القرآن الکریم منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این درسنامه در 11 درس و 35 سرفصل اخلاقی به نگارش در آمده است، در درسنامه عمل به قرآن، مطالب عملی بیان شده است به گونه ای که قرآن‌آموزان در پایان هر درس پیام آیه را به صورت کاربردی می‌توانند در زندگیشان به‌کار بندند.

ارائه سبک زندگی بر پایه آیات و روایات، انتخاب مطالب پرمحتوا، جذّاب و متنوّع، شیوه به‌کارگیری پیام آیات در زندگی به صورت کاربردی، تنظیم نکته‌های عملی ـ اخلاقی برای آشنایی فراگیران با کیفیت عمل به دستورات کلام وحی و ارائه مباحث پرکاربرد از مهمترین ویژگی های این درسنامه می باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به انتشارت جامعه القرآن واقع در خیابان معلّم، معلّم 10، کوچه 6، فرعی اوّل سمت راست، پلاک 6 مراجعه و یا با تماس تلفنی با شماره ‌02537746882  و شماره همراه: 09121517969 کتاب را تهیه کنند.

 

 

 

 

کد خبر 565350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha