دعوت از رهبری برای بازدید از نمایشگاه قرآن/حضور ایشان قطعی نشده است

حجت الاسلام محمدی با اشاره از درخواست برای بازدید رهبر معظم انقلاب از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: همسو با تراکم فعالیت های ماه مبارک هنوز پاسخی مبنی بر حضور ایشان دریافت نشده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، رییس نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن درباره احتمال بازدید رهبر معظم انقلاب از این نمایشگاه به خبرنگار شبستان گفت: دعوت از بیت ایشان برای بازدید صورت گرفته اما با توجه به تراکم فعالیت های ماه مبارک رمضان، هنوز پاسخی بر حضور ایشان به طور قطعی دریافت نشده است.

وی از برگزاری آیین رونمایی از ترجمه قرآن غلامعلی حدادعادل خبر داد و اظهار کرد: این ترجمه همزمان با فاخرترین آثار مکتوب نگارش شده در عرصه قرآن پنجشنبه، 13 مرداد از ساعت 22 در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود.

وی درباره میزان استقبال مخاطبان در نخستین روزهای برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: بنابر اظهار نظر غرفه داران به ویژه در بخش نشر مکتوب میزان بازدیدکنندگان در روزهای نخست برپایی در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

حجت الاسلام محمدی با بیان این مطلب که تمهیداتی برای حضور مسئولان سیاسی فرهنگی کشور در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بنابر رایزنی های صورت گرفته مقرر است تا وزرا و چهره های فرهنگی علمی کشور در طول برپایی از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی برگزاری نشست های تخصصی را از نقاط قوت این نمایشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری 500 نشست تخصصی در بخش های مختلف به ویژه در بخش های حوزوی، دانشگاهی، تحول قرآن بنیان علوم انسانی و کرسی های نظریه پردازی می تواند بستر تولید علم را فراهم کند.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از 6 مرداد تا 4 شهریور در مصلای بزرگ امام خمینی پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/


 

کد خبر 56618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha