اجرای تلاوت های زنده در هنگام اذان در نمایشگاه بین المللی قرآن

هم‌زمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌ و آغاز ماه مبارک رمضان هر شب در این نمایشگاه تلاوت زنده قرآن و اذان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدحسین یاوراحمدی مدیر بخش محافل و مراسم نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌ درباره برنامه های این بخش گفت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای عالی قرآن از شب نخست ماه مبارک رمضان هر شب 30 دقیقه قبل از اذان آیات قرآنی برای مردم تلاوت شود.
وی افزود: این طرح در ادامه طرح کرسی تلاوت قرآنی که از سوی شورای عالی قرآن برپا شده در نمایشگاه قرآن‌ اجرا می‌شود.
بنابراین گزارش، تلاوت قرآن از سوی مهدی عابدی، قاری برجسته ایران صورت می‌گیرد. ضمن آنکه این قاری به‌صورت زنده اذان مغرب و عشاء را نیز در محل شبستان مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) اقامه می‌کند.
مدیرکمیته محافل و مراسم نمایشگاه قرآن‌کریم تصریح کرد: برنامه تلاوت قرآن و اجرای زنده اذان از شب گذشته هم‌زمان با ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان این ماه پرفیض در محل نمازخانه شبستان مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) ادامه دارد.
یاوراحمدی از اجرای نخستین برنامه شب‌های نورانی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی خبر داد و افزود: این برنامه با مشارکت هیأت رزمندگان اسلام، موسسه مالی و اعتباری صالحین، سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیریت مجموعه مصلی تهران برگزار می‌شود.
پایان پیام/

کد خبر 56693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha