دشمنان به دنبال ضربه زدن به اعتماد مردم در جنگ نرم هستند

خبرگزاری شبستان: جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان درجنگ نرم به دنبال ضربه زدن به اعتماد مردم نسبت به نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار علیرضا افشار شامگاه (8شهریور) در مراسم گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر با اعلام این مطلب گفت: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم ومسئولان هستند.

 

افشاراظهار داشت: دشمنان ما پس از نا امیدی از تمام توطئه هایی که داشته‌اند امروز هجمه‌های سنگینی در قالب جنگ نرم علیه جوانان ما در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با تبیین برخی از راهبرد‌های دشمن در جنگ نرم، گفت: امروز مهمترین تهدید دشمن، تهدید نرم است که باید با روحیه بسیجی و انقلابی حافظ دستاوردهای انقلاب باشیم و با داشتن وحدت، دشمن را شکست دهیم.

 

وی با بیان اینکه تلاش همه ما تحقق دولت اسلامی وزمینه سازی فرج امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) است، افزود: ایجاد تمدن اسلامی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده وو قبل از آن باید دولت اسلامی شکل گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افشار اسلامی بودن، مردمی بودن، داشتن مدیریت جهادی، خودباوری،دشمن ستیزی و داشتن تقوی سیاسی را از مهم ترین ویژگی دولت اسلامی است برشمردو ادامه داد:امام (ره) از ابتدای انقلاب با مردم بودند وبرضرورت اعتماد متقابل مردم ومسئولان نسبت به هم تاکید داشتند.

 

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دولت اسلامی باید پر تلاش وخستگی ناپذیرباشد اظهار داشت: دولت اسلامی در زمینه سیاست خارجه نیز باید فعال باشد ودشمن ستیزی با تدبیر در دیپلماسی مورد توجه دولت اسلامی باشد.

 

وی گفت: متاسفانه فرهنگ کار در جامعه ما پایین است و جوانان به دنبال کار کم زحمت و درآمد بالا هستند.

 

افشار افزود: فرهنگ کار در کشور ما مسیر خوبی را طی نکرده است و با وجود اینکه در گذشته بزرگ ترین قنات‌ها از آن ما بوده است اما امروز جوانان ما دنبال کار ساده و پردرآمد هستند که اشتباه است.

 

وی با بیان این که کسانی که دین را از سیاست جدا می دانند لائیک هستند، اضافه کرد: درست نیست که الان در بین برخی از دستگاه ها از این زمزمه ها داشته باشیم و این غیر قابل تحمل است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افشار با اشاره به اینکه یک اقتصاد شکوفا بر سه پایه نیروی کار، دانش فنی و سرمایه است اظهارداشت: این مولفه ها در ایران اسلامی وجود داشته اما مسئله فرهنگ کار و فرهنگ مصرف مشکل فرهنگ اقتصادی ما است.

 

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح عمده بخش های اقتصادی را دولتی دانست وگفت: رویکرد آنان تمرکز دادن امور به دولت است.

 

به گفته وی دولت باید بستر مشارکت مردم در بخش های خصوصی، اقتصادی،فرهنگی،سیاسی، اجتماعی را به یک شکل واقعی فراهم کند.

 

افشار به حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی، انتخابات و... اشاره داشت وادامه داد: توجه ورویکرد مردمی علت پایداری انقلاب اسلامی بوده که باید به این نکته مهم توجه داشت.

 

وی گفت: مردم ایران در تمام ارکان نظام، نقش آفرین هستند و این ایفای نقش مردم در تمامی اجزای حکومت، مدل و الگویی برای دیگر کشور‌های جهان شده است و خواهان تشکیل بسیج مردمی در کشورهایشان هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن ستیزی از ویژگی دولت اسلامی است اضافه کرد: بین ما و آمریکا و غرب در بسیاری از مسائل از جمله رژیم صهیونیستی فاصله است و هیچ گاه به نقطه مشترک نخواهیم رسید.

 

وی با بیان این که آنان با به وجود آوردن داعش به دنبال تضعیف مسلمانان و ایجاد نفاق هستند، گفت: هر جا که در مقابل دشمن کوتاه آمدیم او ده قدم جلو آمد.

 

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: باید به دنبال ایجاد دولت اسلامی باشیم و این با همت دولتمردان، مشارکت، مطالبه و حضور مردم به دست می آید.

 

کد خبر 570168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha