یادواره شهدای « ستارگان راه» در یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره شهدای « ستارگان راه» با حضور مسئولان و سخنرانان کشوری در جوار شهدای گمنام امیرچخماق یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، یادواره شهدای « ستارگان راه» شب گذشته( ۹ شهریور) با حضور مسئولان و سخنرانان کشوری در جوار شهدای گمنام امیرچخماق یزد برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید ناصر محمدی، از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت:‌یکی از راه های گرامیداشت راه شهدا برگزاری یادواره های شهدا است که می توان در انها سبک زندگی و تعالی را به نمایش گذاشت.

 

وی افزود: ما باید در جامعه امروز برای حرکت به سمت پیشرفت توان داخلی و درونی خود را باور کنیم و بدانیم که از این طریق می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

 

در ادامه این مراسم نیز حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین سخنرانی کرد و پس از وی نیز شاعر آیینی کشور صابر خراسانی اشعار در مدح اهل بیت ( علیهم السلام) سرود.

 

لازم به ذکر است یادواره شهدای « ستارگان راه» به همت حوزه مقاومت بسیج ۶ امام علی ( علیه السلام) به مدت سه روز برگزار می شود که حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین؛ صابر خراسانی، شعار آیینی کشوری،‌ حجت الاسلام مصلحی، حامد زمانی و  سردار سعید قاسمی سخنرانی و اجرا دارند.

کد خبر 570420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha