آزمون نهایی المپیاد قرآنی عروج برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی جامعه القرآن الکریم استان تهران و البرز با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله المپیاد عروج گفت: این المپیاد فردا دوشنبه ساعت ۹ صبح به طور همزمان بین خواهران و برادران موسسه برگزار می شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی جامعه القرآن الکریم استان تهران و البرز در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله المپیاد عروج گفت: این المپیاد فردا دوشنبه ساعت 9 صبح به طور همزمان بین خواهران و برادران موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به رشته های مورد مسابقه این المپیاد خاطرنشان کرد: حفظ جزهای 3، 4 و 5 قرآن کریم و مفاهیم قرآن کریم به صورت شفاهی و کتبی در دو مقطع نونهالان و بزرگسالان دختر و پسر برگزار می شود.

روحی اظهار کرد: نتایج این دوره از مسابقات بعد از داوری هیئت داوران روز سه شنبه بر روی سایت جامعه القرآن استان تهران و البرز به نشانی اینترنتی http://www.jqk.ir/ قرار خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی جامعه القرآن استان تهران و البرز با بیان اینکه کسانی که در این آزمون حد نصاب نمره لازم را کسب کنند به دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم راه پیدا می کنند، تصریح کرد: دوره حفظ یک ساله از 27 شهریور ماه ویژه خواهران آغاز می شود.

وی تاکید کرد: المپیاد عروج جهت حفظ یک ساله قرآن کریم می باشد که هر سال در چهار مرحله برگزار و امسال نیز از ابتدای مهر ماه این دوره برگزار خواهد شد.

کد خبر 571291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha