فعالیت بیش از یکصد هزار تعاونی در سطح کشور

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رویکرد تعاونی ها مبنی بر اقتصاد مقاومتی گفت: بیش از یک صد هزار تعاونی در سطح کشور فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حمید کلانتری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شب گذشته ( 17 شهریور) در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان یزد گفت: جایگاه تعاونی ها در جامعه می تواند بسیار اثرگذار باشد که ما نیز باید بدان توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

وی افزود: در کشور بیش از یک صد هزار تعاونی فعال هستند که باید در کنار آن به وضعیت اشتغال، کار آفرینی و فنی و حرفه ای نیز توجه خاصی داشته باشیم زیرا در این صورت می توانیم گام های موثری را برداریم.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده اند اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از مشکلات است که در این راستا تعاونی ها می توانند نقش مهم و موثری را داشته باشند زیرا بسیاری از مولفه های اقتصاد مقاومتی را در خود جای داده است.

 

کلانتری خاطرنشان کرد: در جهان بیش از 2 میلیون و 600 هزار تعاونی با عضویت یک میلیارد نفر فعال است که ارزش افزوده تنها 300 تعاونی بزرگ دنیا معادل دو هزار میلیارد دلار است.

 

وی ادامه داد: یکی از تعاونی های برتر ما که در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند دهیاری ها هستند که در قالب 700 تعاونی مشغول هستند که بایستی برای توسعه کشور این بخش را نیز فعال تر کنیم.

 

 

 

کد خبر 572460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha