برگزاری راهپیمایی علیه جنایات آل سعود در یزد

خبرگزاری شبستان: معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت سالگرد فاجعه منا و درگذشت تعدادی هموطنانمان و حجاج بیت الله الحرام در منا گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود با حضور اقشار مختلف مردم در یزد برگزار می شود.

سعید زارع، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت سالگرد فاجعه منا و درگذشت تعدادی از هموطنانمان و حجاج بیت الله الحرام در منا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: مردم ما هرگز جنایات آل سعود وعمل سعودی را از یاد نخواهد برد.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه منا و نامیدن آل سعود به « شجره خبیثه ملعونه» گفت: مردم یزد در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جنایات آل سعود پس از برگزاری نمازجمعه راهپیمایی می کنند.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: محل برگزاری راهپیمایی شهر یزد بعد از نماز جمعه از مسجد ملا اسماعیل به سمت خیابان قیام است و در سایر شهرستان های استان نیز در میعادگاههای نماز جمعه برگزار می شود.

 

زارع خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان می توانند با وحدت صدای خود را به گوش جهانیان برسانند و سکوت مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشری را بشکنند.

کد خبر 572568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha