بیش از ۸۰ درصد مربیان موسسه نابینایان «توانگران کارآفرین» را افراد نابینا و کم بینا تشکل می دهند

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی موسسه نابینایان «توانگران کارآفرین» شیراز گفت: بیش از ۸۰ درصد مربیان موسسه نابینایان «توانگران کارآفرین» را افراد نابینا و کم بینا تشکل می دهند و این موسسه حدود ۴۰۰ عضو دارد.

مائده نعمتی، مدیر روابط عمومی موسسه نابینایان «توانگران کارآفرین» شیراز با اشاره به اینکه به مناسبت روز جهانی نابینانیان نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی های هنرجویان نابینا و همچنین تجهیزات و فناوری های مورد نیاز ویژه روشندلان در محل موسسه راه اندازی شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این نمایشگاه 24 و 25 مهرماه برای بازدید عموم فعال بود.

 

وی با تاکید بر اینکه غرفه خدمات موسسه هم در این نمایشگاه در نظر گرفته شد، اضافه کرد: این موسسه دهمین سال فعالیت خودش را پست سر گذاشته و بخش های موسسه زیر نظر هیئت مدیره فعالیت می کنند.

 

نعمتی با اشاره به اینکه آموزش رایانه ویژه گروه های مختلف سنی و آموزش کاموا بافی با ماشین های خانگی را تحت نظارت و با ارائه گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای مد نظر قرار داده ایم، تاکید کرد: غرفه های ارائه محصولات و دستاوردهای هنرجویان، مشاوره و علمی و پژوهشی در نمایشگاه هم برای هنرجویان در نظر گرفته شده بود.

 

وی با یادآوری این مطلب که موسسه 400 عضو را تحت پوشش دارد، اظهار داشت: کار موسسه بیشتر در زمینه آموزشی است و استفاده از توان از افراد نابینا و کم بیناست در بخش مربیان و کارمندان از جمله عملکردهای ماست که بیش از 80 درصد مربیان و کارمندان را افراد نابینا تشکیل می دهند.

 

 

کد خبر 580976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha