نمایشگاه قرآن و برپایی مسابقه خانواده قرآنی هر شب در غرفه ستاد عالی

غرفه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به معرفی برنامه‌های قرآنی فعالیت‌های ستاد و برگزاری مسابقه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار شبستان، ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور نوزدهمین سال متوالی است که حضوری فعال و چشم‌گیر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن دارد و برنامه‌های مختلفی را برای علاقه مندان به ساحت قرآن در نمایشگاه برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

 

تبیین و آموزش تفسیر کوتاه قرآن برای خانواده‌ها و آشنایی آنان با قرآن با عنوان «سه دقیقه تفسیر قرآن» ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و تصحیح نماز ویژه اعضای خانواده در سه مقطع نوجوان، جوان و بزرگسال از جمله برنامه‌های غرفه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

 

از دیگر برنامه‌های غرفه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم می توان به اطلاع‌رسانی برنامه‌های در دست اقدام قرآنی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و نیز اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی ستاد عالی در سطح خانواده‌ها و اصحاب رسانه و تشکیل ستاد خبری ویژه ماه رمضان اشاره کرد.

 

بهره‌مندی از فضای سایبری برای اطلاع‌گیری و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی کانون‌ها در ماه رمضان، راهنمایی مخاطبان برای راه‌اندازی کانون و آشنایی بیشتر مخاطبان با کانون‌های تخصصی از مهم‌ترین برنامه‌های غرفه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در نمایشگاه قرآن است.

 

اصلاح قرائت حمد و سوره نماز همراه با فایل صوتی و تصویری در غرفه ستاد عالی نمایشگاه قرآن انجام می‌شود و نیز برای اولین بار پوستر آموزش صوتی و تصویری احکام ویژه دختران و پسران طراحی و تولید شده است که به برندگان ویژه و حفاظ قرآنی خردسال در غرفه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور اهدا می‌شود.

 

اجرای طرح یک هزار ختم قرآن کریم در نمایشگاه قرآن، برگزاری مسابقه رمضان ویژه کارکنان ستادی و نیز مسابقه بزرگ خانواده قرآنی به مدت 30 شب و نیز اهدای چهار هزار بسته فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه‌های غرفه ستاد عالی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

پایان پیام/
 

کد خبر 58122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha