روحانیون به صورت تخصصی پاسخگوی شبهات جریانات انحرافی باشند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روحانیون باید به‌صورت تخصصی در حوزه جریانات انحرافی وارد شوند و حضور فعالی در جهت پاسخگویی به شبهات مطرح‌ شده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (1 مهر) در گردهمایی توجیهی جریانات انحرافی که با حضور روحانیون شهرستان یزد در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بابیان اینکه همه فرقه‌ های موجود در عالم ریشه در آیات و روایات دارد گفت: اگر عده‌ای بحث مهدویت و ظهور حضرت ولی‌عصر را مطرح می‌ کنند و فرقه‌ای را با این موضوع درست کرده‌اند روایاتی در این زمینه‌ داریم.

 

وی افزود: چون این موضوعات وجود دارد و جامعه نیز نسبت به آن معتقد هستند عده‌ای از این فرصت جهت گمراهی مردم استفاده می‌ کنند.

 

حسینی کوهستانی بر لزوم آمادگی و هوشیاری کامل جهت مقابله با این فرقه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: نخبگان جامعه به‌ویژه مبلغین و مبلغات باید راه‌های مقابله با فرقه‌های منحرف را بدانند تا بتوانند پاسخگوی سؤالات باشند.

 

وی با اشاره به ظهور برخی از فرقه‌های نوظهور در استان گفت: این امر نشان می‌دهد که روحانیون باید به‌صورت تخصصی در این حوزه وارد شوند و حضور فعالی در جهت پاسخگویی به شبهات مطرح‌شده داشته باشند.

 

 

کد خبر 582211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha