تلاش رسانه در معرفی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) تحسین برانگیز است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: زحمات و تلاش رسانه ها در سطوح مختلف در معرفی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) طی شش دوره اخیر تحسین برانگیز بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از ستاد خبری کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام)، مرتضی طاهریان که در جمع گروه اطلاع رسانی کنگره سخن می گفت، با اشاره به تولیدات بسیار خوب خبری طی روزهای اخیر، عنوان کرد: زمینه سازی برای برگزاری مطلوب کنگره و اطلاع رسانی به اقشار مختلف و تبلیغ آن در سطح ملی و بین المللی توسط رسانه ها و به ویژه مطبوعات،خبرگزاری و صدا و سیما صورت می گیرد.

 

وی با تاکید بر شدت گرفتن فعالیت خبری طی روزهای آینده، تاکید کرد: مصاحبه با معاونین وزیر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حوزه های علمیه کشور، اساتید مطرح حوزه و دانشگاه، عالمان دینی، مجتهدان و... می تواند ابعاد رسانه ای این رویداد مهم را افزایش بخشد.

 

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بر حفظ حرمت خبرنگاران و اهالی رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: در زمان برگزاری باید همه امکانات لازم برای تسهیل در کار خبر مهیا و همچنین جایگاه ویژه و اختصاصی برای خبرنگاران در نظر گرفته شود و از زحمات آنها به شکل شایسته ای تقدیر صورت گیرد.

 

طاهریان با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های موجود در برگزاری مطلوب کنگره ششم، بیان کرد: استفاده از رسانه ملی، خبرنگاران ملی و بین المللی، دیدار و نشست خبری با مهمانان خارجی، آماده سازی پیام مراجع عظام تقلید و... از ضروریات است.

 

گفتنی است؛ ششمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) ششم آبان از ساعت 30/7 صبح با حضور علما و اندیشمندان داخلی و خارجی در سالن اجتماعات شرکت ملی گاز در بندرعباس آغاز و تا عصر همان روز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

کد خبر 583109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha