ثبت نام بیش از ۶ هزار زائر چهارمحال و بختیاری برای پیاده روی اربعین حسینی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از ثبت نام ۶ هزار و ۵۰۰ زائر برای پیاده روی اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائر ویزا دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، یوسف آقابزرگی، مدیرکل سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری امروز (8 آبان) در جلسه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین که در سالن جلسات سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: ثبت نام زائرین اربعین از 16 مرداد امسال شروع شد که تا امروز ۶ هزار و 500 زائر برای پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

 

وی بابیان اینکه ثبت نام زائرین چهارمحال و بختیاری برای پیاده روی اربعین حسینی تا 24 آبان ادامه دارد افزود: علاقه مندان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (علیه السلام) می توانند با مراجعه به سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir ثبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

مدیرکل سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: زائرینی که قصد حضور در پیاده روی اربعین حسینی را دارند ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

آقابزرگی تصریح کرد: طی جلسات صورت گرفته با تبلیغات اسلامی، سپاه و بسیج زائران اربعین حسینی امسال در قالب کاروان از مرز چزابه به کربلای معلی اعزام می شوند.

 

کد خبر 583969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha