نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: نماینده شورای راهبری جوانان در یزد گفت: همزمان با سراسر کشور، نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در استان یزد برگزار می شود.

رضا برزگر بفروئی نماینده شورای راهبری جوانان در یزد با اشاره به حضور پرشور مردم در همایش بزرگ پیاده روی اربعین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: همزمان با سراسر کشور، نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در استان یزد روز  جمعه 14 آبان در یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: اقدامات و هماهنگی های لازم جهت برگزاری بهتر این مراسم با ارگان های مختلف استان در جلسه کمیته فرهنگی اموزشی ستاد اربعین استان صورت گرفته است.

 

نماینده شورای راهبری جوانان در یزد هدف از برگزاری این اجتماع در سطح کشور را آماده سازی فضای کشور برای اجتماع عظیم پیاده روی اربعین حسینی و آموزش نکات سفر پیاده روی اربعین و تبیین شعار ملی اربعین امسال « انی احامی ابدا عن دینی » در بین آحاد ملت و زائران اربعین حسینی بیان کرد.

 

رضا برزگر بفروئی گفت:  این اجتماع در روز جمعه از ساعت 9 الی 11 در مسجد ملا اسماعیل یزد برگزار می شود.

 

برزگر بفروئی در بخش دیگری از صحبت هایش به شاخص بودن استان یزد در کشور اشاره کرد و گفت: دارالعباده یزد در اکثر بخش ها مخصوصا در عزاداری برای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین یک شاخص در کل کشور بوده و به عنوان حسینیه ایران نام برده می شود لذا همه و همه باید تلاش کنیم تا مراسمی در شان سیدالشهدا و در شان استان برگزار شود.

کد خبر 584255

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha