تمام هدف استکبار از بین بردن انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تلاش دشمنان در مقاطع مختلف در راستای ضربه به ایران گفت: تمام هدف استکبار از بین بردن انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (۲۹آذر) در نشست کمیته اطلاع رسانی 9 دی و 12 دی در یزد گفت: ماه ربیع الاول سقوط های متعددی را در تاریخ داشته ایم که سقوط یزید، اعدام صدام نیز از جمله سقوط های این ماه است.

 

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی ایران با استکبار در تعارض است و این دو هرگز نمی تواند در یک خط باشد زیرا این انقلاب، انقلاب دینی است که در مقابل آن استکبار قرار دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: استکبار جهانی، انقلاب اسلامی را تهدیدی علیه خود می داند و می داند که نمی تواند با ما تفاهم کند لذا سعی داشته در طول تاریخ این را نشان دهد.

 

حجت الاسلام فخرالدینی خاطرنشان کرد: سیاست آمریکا در راستای بر اندازی جمهوری اسلامی است که روزی با جنگ و روزی با اسلام هراسی و روزی نیز با فتنه به مقابله با انقلاب اسلامی آمده است.

 

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور جدید آمریکا عاملی در جهت اختلاف بین خودشان شده است و در این راستا نیز مواضع ضد ایرانی آنها نیز بیشتر شده است ولی اوباما هرچند ضد ایرانی بود ولی در پشت صحنه اقدامات خود را انجام می داد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یقینا مبارزه امروز آمریکا با ما به صورت جنگ نیست اما آنچه مانده جنگ نرم است و اگرچه با توجه به بیداری که در جهان بوجود آمده است و کارساز نیست ولی مزاحمت هایی برای ما ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام فخر الدینی گفت: دزدی بلوکه کردن پول های ایران در امریکا به وفور در بخش هایم ختلف شاهد هستیم که برای ان نیز هزاران بهانه تراشی می کنند  اما ایران در مقابل آنها می ایستد.

 

وی گفت: در فتنه 88 ما از 16 سفارت اروپایی در تهران آدم دستگیر کردیم که در خیابان ها مردم را تحریک کردند و حتی کلینتون نیز بدان اذعان داشت که ما تمام قوای خود را برای پیش بردن اهداف خود به کار گرفتیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: امروز نقش رسانه ها در بخش هایم ختلف جامعه بسیار مهم و اثر گذار است که به خوبی می توان آن را در حلب سوریه نیز مشاهده کرد.

کد خبر 595203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha