برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه در روز بصیرت در استان یزد /مراسم روز بصیرت با حضور سرلشگر رضایی در یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به گرامیداشت روز بصیرت در استان یزد گفت: بیش از ۷۰۰ برنامه در روز بصیرت در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (29 آذر) در نشست کمیته اطلاع رسانی 9 دی و 12 دی در یزد گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که این روز تعبیری از روز وحدت همه اقشار مختلف جامعه در مقابل فتنه آمریکایی بود.

 

وی افزود: 9 دی یک موضوع ملی برای دفاع از آرمان های انقلاب بود که به مطالبات ولی فقیه زمان توسط اقشار مختلف جامعه داده شد.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: ما در استان یزد در این روز برنامه های متعددی داریم که برگزاری همایش روز بصیرت با حضور سرلشکر رضایی در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.

 

زارع ادامه داد: در این راستا ما در استان یزد بیش از 700 برنامه در سطح دانشگاه ها، پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف جامعه داریم.

 

وی گفت: ما بزرگداشت این روز بصیرت را با 9 کمیته دانش آموزی، بسیج، فرهنگیان، دانشگاهیان، فرهنگی هنری، اطلاع رسانی، سمن ها، فضای مجازی، فضا سازی و تبلیغات داریم که مراسم های بزرگداشت 9 دی و 12 دی را به صورت تحلیلی و تبیینی و بصیرت بخشی داریم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از 9 دی تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت است که تمام مجموعه ها برنامه دارند  که برنامه 10 شب، 10 مسجد از جمله برنامه های شاخص ما است.

 

زارع بیان کرد: موضوعات اساسی در 9 دی با عنوان های نقش استکبار در فتنه، نقش سران فتنه، نقش جریان قدرت است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی گفت: 12 دی نیز به عنوان سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد به عنوان برکتی برای ما بود که باید آن را گرامی داریم.

 

 

کد خبر 595207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha