دهه فجر، فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت حضور مردم در برنامه های بزرگداشت دهه فجر گفت: دهه فجر، فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌ الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (8 دی) در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان یزد گفت: دهه فجر متعلق به همه آحاد مردم است و عامل مردمی بودن آن باعث شده که هر روز پررنگ تر شود.

 

وی افزود: تا الان همه مردم این روز و دهه را گرامی داشته اند و تبلور آن را در 22 بهمن می بینیم.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: امروز ما باید مردم را به صورت پررنگ وارد صحنه کنیم و در بخش های مختلف مردمی بودن را ایجاد کنیم زیرا در هر کجا که مردم وارد شدند به خوبی آن حوزه ها عمل کردند.

 

حجت‌الاسلام کارگر بیان کرد: انتقال پیام امام (ره) و شهدا باید برای جوانان تبیین شود و همچنین دستاوردهای انقلاب را باید برای جامعه تبیین کنیم.

 

وی ادامه داد: کمیته طرح و برنامه می بایستی از ماه ها قبل برنامه های دهه فجر را برنامه ریزی کرده و با طرح های جدید در راستای تبیین انقلاب اسلامی و مقتضای نیاز جامعه گام بردارد.

 

حجت‌الاسلام کارگر بیان کرد: مغفول ماندن از فضای مجازی باعث ایجاد خسارت برای ما می شود زیرا این فضا می تواند بسیار در جامعه اثر گذار باشد و برای تبیین کردن دهه فجر در جامعه گام بردارند.

کد خبر 597551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha