وحدت امت، بستری برای ریزش فیض الهی برای جامعه اسلامی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت امت، بستری برای ریزش فیض الهی برای جامعه اسلامیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد امروز ( 25 آذر) در نخستین گردهمایی « رهروان خورشی عالم تاب» با حضور روحانیون تشیع و اهل تسنن در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت:ما اگر در رابطه با میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و زندگانی ایشان صحبت کنیم به معنای صحبت از وحدت است زیرا ایجاد عقد اخوت، مهاجر و انصار در سیره ایشان نشان دهنده وحدت است.

 

وی افزود: خوشبختانه نگاهی است که ما وحدت را امر خوبی در جامعه اسلامی می دانیم و از باب موعظه مطرح می کردیم ولی الان وحدت را به عنوان موعظه نمی شناسیم وانقلاب اسلامی وحدت و اتحاد مسلمین را مطرح کرد و آن را به عنوان رکن اسلام معرفی کرد تا جایی که وحدت در ردیف توحید قرار گرفت.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد:اگر متحد شوید میتوانید درست خدا را عبادت کنید و همیشه در جنگ خواهید بود که این مساله امروز در حث اتحاد مطرح می شود و امری مهم و لازم برای عبودیت خداوند است.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد:ما برکات اتحاد و وحدت را در ایران اسلامی می بینیم که از جنبه های مختلف این امر وجود دارد.

 

وی ادامه داد: خداوند تفرقه و جدایی را در ردیف عذاب های الهی می داند و هر کسی بخواهد این اختلاف را داشته باشد این عذاب را دارد و قرآن کریم این افراد را جدای از اسلام می داند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:صریح قرآن این است که افرادی که به دنبال اختلاف هستند همان مشرکین هستند و این مستند به قرآن است.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: عشق به اهل بیت ( علیهم السلام) در بین اهل سنت موج می زد که حتی در شعرهای افراد اهل سنت نیز این را شاهد هستیم.

 

وی افزود: الان تکفیری ها و داعش خبث باطن دارند که به نام اسلام به اسلام جنایت می کنند و اینکه آیا اگر شما دلتان برای اسرائیل می سوزد چرا یک بار گلوله شما به سمت اسرائیل نمی رود زیرا آنها دست نشانده مستکبران هستند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد:هیچ کس در عالم نمی تواند بپذیرد که شما منادی وحدت باشید زیرا خبث باطن داریم و به جان مسلمین افتادید و در کشورهای اسلامی جنایت می کنید.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: اسلام چون که مرزها را در نوردید توانست پیروز شود زیرا دینی است که میخواهد همه را متحد کند.

 

وی ادامه داد: ما مبانی قوی داریم که علما باید آن را برای مردم تبیین کنند و با توجه به شرایط امروز باید به منظور پیروزی و موفقیت در عبادت به وحدت برسیم.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: دشمنان مترصد به اختلاف بین مسلمین هستند که باید بیدارتر از گذشته باشیم و همانطور که امام راحل ( ره) روز قدس و هفته وحدت را پایه گذاری کرد ما نیز امروز بیدار عمل کنیم.

 

وی افزود: قرآن ما را امر به اتحاد و وحدت می کند و می گوید اگر پیروزی می خواهید باید وحدت داشته باشید.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد:وحدت امت بستری برای ریزش فیض الهی برای جامعه اسلامی است و گار متحد باشیم میتوانیم عدالت اجرا کنیم.

کد خبر 594411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha