اعزام ۲۰۰ دانشجو به پیاده روی اربعین حسینی/ برخی در داخل مشغول بزک کردن چهره آمریکا هستند

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی از اعزام ۲۰۰ دانشجوی بسیجی به مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و درباره مسائل روز کشور گفت: برخی در داخل کشور بزک کردن آمریکا را وظیفه خود می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، عبدالله امینی فر، مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی امروز 9 آبان ماه در نشست خبری عنوان کرد: تمام تلاش ما در دانشگاه ها تقویت فضای استکبار ستیزی در چارچوب اصول و موازین کشور است.

 

وی با اشاره به سخنرانی هفته گذشته صادق زیبا کلام در دانشگاه بجنورد، بیان کرد: وی خلاف موضوع اعلام شده که انتخابات بود در دانشگاه بجنورد سخنرانی کرد و بحثی خلاف واقع و دروغ مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی بر پایه استکبار ستیزی شکل نگرفته است را مطرح کرد.

 

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی در داخل کشور مشغول بزک کردن آمریکا هستند و نوعی ابراز تمایل به آمریکا در آنها وجود دارد.

 

امینی فر تاکید کرد: استکبار ستیزی جزو مبانی شکل گیری انقلاب اسلامی است و مرگ بر آمریکا همواره در قبل و بعد از انقلاب وجود داشت و بحث نو و تازه ای نیست.

 

وی با اشاره به وجود 38 مجموعه فعال بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان، افزود: بر اساس آمار دانشگاه های استان در سال تحصیلی جاری، 40 هزار دانشجو در خراسان شمالی مشغول به تحصیل اند که از این تعداد 11 هزار و 500 دانشجو بسیجی هستند.

 

وی از اعزام هزار و 200 دانشجو در آذرماه سال جاری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: 60 درصد این دانشجویان را خواهران تشکیل می دهند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: در تابستان 95 هم 730 دانشجوی استان و 200 دانشجو از دانشگاه های امیرکبیر و علم و صنعت در اردوهای جهادی استان حضور داشتند و در تمام شهرستان ها طرح های جهادی را با کمک مردم انجام دادند.

 

امینی فر با اشاره به اجرای 35 عنوان برنامه استکبارستیزی تا پایان آبان ماه جاری، گفت: دومین جشنواره ادبی هنری ققنوس که در مباحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و عدالت اجتماعی در رشته های عکس، شعر، پوستر، کاریکاتور، انیمیشن، مستند، تئاتر خیابانی و داستان کوتاه است، آخر بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش؛ بسیج دانشجویی استان، فردا ساعت 10 صبح در محل دانشکده هنر دانشگاه دولتی بجنورد، گفتمان نفوذ نفتی پیرامون قرارداد کرسنت برگزار می کند.

 

کد خبر 584308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha