کتابت قرآن در 10 شب از ماه مبارک رمضان توسط 10 دانش آموز

کتابت قرآن توسط 25 نفر از دانش آموزان منتخب خوشنویسی در طول 10 شب از ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، میثم خادمان استاد کارگاه کتابت قرآن به خط تحریری پیرامون رونمایی از مصحف کتابت شده توسط دانش آموزان مقطع راهنمایی به خبرنگار شبستان گفت: این طرح در مرحله اول در میان دانش اموزان یکی از مدارس غیر دولتی منطقه یک اجرا شد و در این طرح 246 نفر از دانش آموزان در کتابت قرآن شرکت کردند و هر نفر صفحه را کتابت کرد.
این معلم خوشنویسی افزود: با استقبال مسئولان آموزش و پرورش این طرح در مرحله دوم در میان تمام دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی منطقه یک اجرا شد و در این مرحله نیز 246 نفر در کتابت قرآن شرکت کردند.
وی پیرامون کتابت ده روزه قرآن کریم در ماه رمضان در نمایشگاه قرآن توسط دانش آموزان اظهار کرد: در مرحله سوم با اعلام فراخونی دانش آموزان منتخب خوشنویسی دو مرحله قبلی ضمن گذراندن آزمونی گزینش شدند و در نهایت 13 پسر و 12 دختر انتخاب شدند.
خادمان تصریح کرد: در مجموعه 25 دانش آموز در کتابت مصحف آسمانی شرکت کردند ودر 10شب به برکت ماه مبارک رمضان موفق شدند این امر را به پایان برسانند.

شایان ذکر است مصحف کتابت شده توسط دانش آموزان امروز 19 مرداد با حضور وزیر ارشاد، دبیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور و قائم وزیر در امور قرآنی رونمایی شد.
پایان پیام/
 

کد خبر 58461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha