صادرات هفت هزار و ۴۵۰ دلار در صنایع استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد با اشاره به صادرات استان یزد گفت: صادرات هفت هزار و ۴۵۰ دلار در صنایع استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمیدرضا نصیری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد امروز (12 آبان ) در نشست شورای اداری استان یزد گفت: بیانات مقام معظم رهبری متناسب با برنامه های اقتصاد مقاومتی کارگروه هایی را تشکیل داده است که اولین اقدام رسیدن به مفهومی ثابت در این زمینه بود.

 

وی افزود: در این راستا بنگاه ها و دولتمردان ما برای رسیدن به توسعه اقتصادی بایستی برنامه داشته باشند تا اقتصاد مقاومتی بتواند در جامعه اشاعه پیدا کند.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد تصریح کرد: تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی اولین اقدام ما بوده که تاکنون 13 جلسه با 41 دستور کار داشته است.

 

نصیری خاطرنشان کرد: 9 کارگروه تخصصی در استان تشکیل شده که در بیش از 20 جلسه تعداد 54 مصوبه داشته است و تهیه شناسنامه تفصیلی طرح ها به ستاد از جمله فعالیت های دیگر ما بوده است.

 

وی ادامه داد:از دیگر اقدامات ما واگذاری طرح های عمرانی بوده است که تا پایان سال 94 تعداد 103 پروژه بوده که به 290 پروژه رسیده و 5 مورد آن به عنوان خیری بوده است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت:در این طرح های ما 31 واحد از رکود خارج شده است که تعداد پرداختی به بنگاه های 563 مورد بوده که تاکنون 482 میلیارد تومان به بنگاه ها در جهت خروج از رکود ارائه شده است.

 

نصیری بیان کرد: صادرات هفت هزار و 450 دلار در صنایع دستی استان یه کشورهای انگلیس، برزیل و بسیاری از کشورهای خارجی داشته ایم.

 

 

 

کد خبر 585186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha