بازدید رئیس شورای اسلامی شهر یزد از ساختمان کانون فرهنگی حضرت رقیه (سلام الله علیها)

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر یزد به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی این شورا از ساختمان در حال ساخت کانون فرهنگی حضرت رقیه (س) امامشهر یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد به همراه حجت‌الاسلام حمید مطهریان رئیس کمیسیون فرهنگی و اعضای کمیسیون فرهنگی این شورا امروز (13 آبان) از ساختمان در حال ساخت کانون فرهنگی حضرت رقیه (سلام الله علیها) امامشهر یزد بازدید کردند.

 

در این بازدید حجت فتوحی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) یزد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) باسابقه بیش از 10 سال فعالیت مستمر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی و هنری و ... فعالیت عمرانی ساختمان اختصاصی خود را در جوار مسجد حضرت رقیه (سلام الله علیها) همزمان با ایام‌الله دهه فجر 94 با حضور مسئولان استان آغاز کرد.

 

وی با بیان اینکه ساختمان این کانون در فضایی به مساحت 200 مترمربع در حال احداث است افزود: پس از گذشت 8 ماه از آغاز فعالیت عمرانی ساختمان این کانون و با حمایت خیرین نیک ‌اندیش اکنون شاهد 50 درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه هستیم.

 

فتوحی اظهار داشت: درمجموع تاکنون بالغ ‌بر ششصد میلیون ریال در این پروژه هزینه شده و برای اتمام و تجهیز آن بالغ ‌بر هشتصد میلیون ریال دیگر اعتبار لازم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یزد در پایان خواستار حمایت دستگاه های فرهنگی از این کانون جهت تسریع در پروژه احداث ساختمان این کانون شد.

 

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر یزد ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته و حمایت‌های خیرین قول مساعد جهت تسریع درروند ساخت این پروژه را دادند.

 

کد خبر 585325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha