حضور مردم در روز 9 دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

حجت‌الاسلام حسین اسلامی با اشاره به حضور تاریخی مردم در روز 9 دی گفت: حضور مردم در این روز انقلاب اسلامی را مجددا تثبیت و بیمه کرد.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی، سخنگوی اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات جنبش منحرف باصطلاح سبز در عاشورای سال 88 به خبرنگار شبستان گفت: این اقدام یک برنامه‌ریزی داخلی و خارجی بود که چهار سال بر روی آن به صورت علمی کار کردند و هدف آنها ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان بود.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در عاشورای 88 به دنبال حکومت بودند، اظهار کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورای امام حسین و آموزه‌های دینی ماست فتنه‌گران اشتباهی که مرتکب شدند این بود که بر روی اعتقادات دینی مردم انگشت گذاشتند و روزی را بی‌حرمت کردند که در نزد ملت ایران روزی سرنوشت‌ساز است.

حجت‌الاسلام اسلامی تصریح کرد: موج خروشان مردم در روز 9 دی در واکنش به فتنه‌گران عاشورای 88 بی‌نظیر بود و باعث شد دشمنی که با نقشه بسیار قصد سرنگونی انقلاب اسلامی را داشت با شرم‌گینی هرچه تمام‌تر پا را عقب بکشد.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در روز 9 دی، پیوند آنان با اهل بیت، انقلاب اسلامی و رهبری را نشان داد و فتنه فتنه‌گران را به خودشان برگرداند.

عضو هیئت‌رییسه کمیسیون اصل نود با اشاره به اقدامات سامان‌دهی شده از طرف فتنه‌گران داخلی و حامیان آنان در خارج از کشور یادآور شد: آنها مدت‌ها قبل در برنامه‌های خود، در چگونگی تبلیغات و سایت‌های فعال برای آشوب در روز عاشورا بارگیری کرده بودند که حضور بی‌نظیر ملت بار دیگر باعث شکست دشمنان انقلاب شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در روز 9 دی انقلاب اسلامی را مجددا تثبیت و بیمه کرد، گفت: مهم‌ترین پیام روز 9 دی تکریم عاشورا، تکریم اهل بیت و مسئولانی که در خط اهل بیت فعالیت می‌کنند، بود.

وی با تأکید بر اینکه روز 9 دی همواره باید در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار بماند، خاطرنشان کرد: هر ایرانی و هر دوستدار اهل بیتی باید این روز را همانند دیگر روزهای تاریخی گرامی بدارد.

پایان پیام/


 

کد خبر 5855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha