بروز بودن تولیدات، راهکاری برای افزایش بازار

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه تولید کنندگان به راهکارهای مختلف افزایش تولید گفت: بروز بودن تولیدات و توجه به سلایق مخاطبین، راهکاری برای افزایش تولید و ارائه تولیدات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد روز گذشته ( 14 آبان) در همایش گرامیداشت سالروز ملی صادرات استان یزد گفت: امروز برای رسیدن به تولید و صادرات مناسب باید به امکانات روز دسترسی پیدا کرد و از آنها نیز بایستی در جهت بروز کردن تولیدات استفاده کنیم.

 

وی افزود: بازار تقاضا روز به روز در حال تغییر است که تولید کنندگان نیز باید در این راستا گام های اساسی بردارند و در جهت استفاده از دانش روز برای رفع نیاز مصرف کنندگان گام بردارند.

 

استاندار یزد ادامه داد: حرکت به سمت بازارهای سفارشی و بازار در جهت تقاضای بازار می تواند تولیدات ما را نیز با اطمینان همراه کند.

 

میرمحمدی بیان کرد: امروز حتی تولید کنندگان باید به تقاضای کشورهای خارجی نیز توجه داشته باشند تا بتوانند با زیرساخت هایی که در کشور ایجاد می شود این تولیدات خود را صادر کنند و در جهت تولید بیشتر گام بردارند.

 

وی افزود: توجه به سلیقه های مخاطبین و بروز بودن تولیدات نیز از جمله موارد دیگر مهمی است که می تواند بازار را برای تولید کنندگان ایجاد کند که باید این شاخصه ها را نیز در نظر گرفت.

 

استاندار یزد بیان کرد: تعامدل با دنیا بر اساس شناخت از دیگر راهکارهای رفع موانع تولید و کاهش خطرات در زمینه تولید است اما باید با شناخت کامل از آنها به منظور جلوگیری از سو استفاده خارجی ها بتوانیم بازار خوبی را برای خود ایجاد کنیم.

 

کد خبر 585664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha