تعداد ۸۰ پروژه نیمه تمام در استان یزد نیازمند اعتبار

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به پروژه های ناتمام استان یزد گفت: تعداد ۸۰ پروژه نیمه تمام در استان یزد نیازمند اعتبار جهت اتمام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد امروز ( 15 آبان) در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران اجرایی و نظارتی استان یزد گفت: ورزش همگانی و قهرمانی و جوانان ما در استان رشد خوبی داشته است.

 

وی افزود: بر اساس آمارهای مقایسه ای نسبت به سال 94، ما در استان در تعداد مدال های کشور 96 درصد رشد، میزبانی مسابقات کشوری 18 درصد رشد، برگزیده های تیم ملی 64 درصد، کسب مدال های برون مرزی 4 درصد، در حوزه جوانان نیز بیش از 120 درصد رشد داشته ایم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تمامی شهرستان ها تیمهای مختلفی در تیم های کشوری داشته ایم که شمشیربازی، اسکواش، دوچرخه سواری، اسب سواری، تیر اندازی با کمان از جمله این رشته های ورزشی است.

 

شریعتی تصریح کرد: در زیر ساخت ها ما پروژه های پراکنده ای داریم که 80 پروژه نیمه تمام است که امیدواریم با حداقل اعتبار بتوانیم آنها را کامل کنیم.

 

وی ادامه داد: سرانه ورزشی در استان یزد مسقف و روباز اشکذربا 196 سانتیمتر و یزد با 27 سانتیمتر بیشترین و کمترین سرانه را دارند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: حدود 22 پروژه خیری در استان داریم که امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

 

شریعتی بیان کرد: گرفتن مالیات از باشگاه های فرهنگی ورزشی از جمله مشکلات ما است که این امری در فراری دادن باشگاه ها و مسئولان آنها است که امیدواریم تمهیداتی برای آن اندیشیده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دوچرخه سوارانی که در حین مسابقاتآسیب می بینند نه بیمه قبول می کند و نه بیمارستان که امیدواریم این امر به خوبی حل شود.

 

کد خبر 585900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha