اخلاق مهمترین رکن در ارتباطهای انسانی است

خبرگزاری شبستان:استاندار یزد به ارتباطهای سه گانه انسان با خدا، طبیعت و جامعه اشاره کرد و گفت: اخلاق مهمترین رکن در ارتباطهای انسانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد امروز(20 آبان) در اجلاس استانی نماز که در مصلی آیت‌الله اعرافی(ره) میبد برگزار شد، اظهار داشت: حادثه پیش آمده برای اتوبوس زائران یزدی اربعین همه مردم را ناراحت کرد و این حادثه را تسلیت می گوییم.

 

وی با اشاره به اینکه نماز یکی از جلوه های ارتباط با خداوند است، گفت: انسان در واقع با سه نوع ارتباط مواجه است که تمام زندگی وی به وسیله همین ارتباطها است.

 

استاندار یزد ادامه داد: نخستین ارتباطی که انسان برقرار می کند، ارتباطی است که با خداوند به عنوان خالق هستی دارد و برای این نوع ارتباط اصولی بیان شده است.

 

وی اظهار کرد: نوع دومی که انسان با آن برقراری ارتباط می کند، ارتباط وی با طبیعت است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که در حفاظ از محیط زیست نقش مهمی ایفا می کند.

 

میرمحمدی یکی دیگر از انواع سه گانه ارتباط انسان را به غیر از ارتباط با خداوند و طبیعت، ارتباط با جامعه دانست و گفت: در این نوع ارتباط، انسان با تمام مردم جامعه مرتبط است.

 

استاندار یزد افزود: در صورتی که بخواهیم آسیب های اجتماعی در جامعه بهبود پیدا کند، باید به بحث تعالی اخلاق در ارتباطهای انسان توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 587115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha