نهمین نمایشگاه قرآن کریم گیلان با 14 غرفه برپا می شود

مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه قرآن کریم گیلان از برپایی نهمین نمایشگاه قرآن کریم با حضور 14 غرفه اختصاصی از نیمه دوم مبارک رمضان در رشت، خبر داد.

نادر حسینی، مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه قرآن کریم گیلان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: نمایشگاه قرآن کریم گیلان با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و ترویج معارف الهی از 15 ماه مبارک رمضان به مدت 15 روز در رشت برپا می شود.


وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در 14 غرفه اختصاصی برپا می شود، تاکید کرد: بخش های موسسات قرآنی، مهدویت، شهدا و قرآن و بصیرت از قسمت های ویژه نهمین نمایشگاه قرآن گیلان است.


مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه قرآن کریم گیلان با بیان اینکه بخش کتابت قرآن کریم و آثار خطی قرآن از دیگر غرفه های سال جاری نمایشگاه است، تصریح کرد: فروش محصولات و کتب دینی و مذهبی و غرفه معرفی سایت های تلاوت قاریان از دیگر عناومین غرفه های نمایشگاه قرآن گیلان است.


حسینی اظهار کرد: بخش هنرهای تجسمی قرآن که شامل آثار خوشنویسی و تذهیب اساتید کشوری است نیز به صورت مجزا در نمایشگاه امسال قرآن کریم گیلان حضور دارد.


وی با بیان این غرفه مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی از بخش های اصلی نمایشگاه هر ساله قرآن گیلان است، خاطرنشان کرد: این بخش همه ساله با استقبال گسترده جوانان روبرو شده است.


مسئول انجمن قرآن و عترت رشت، با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه قران کریم گیلان از روز سه شنبه (25 مرداد) به مدت 15 برپا می باشد، اذعان کرد: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت 9 صبح تا 6 عصر به مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت مراجعه کنند.


پایان پیام/

کد خبر 59068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha