رونمایی از نرم افزار پاسخ با حضور آیت الله مقتدایی در نمایشگاه قرآن

نرم افزار پاسخ ویژه پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی با حضور آیت الله مقتدایی در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با حضور آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه از نرم افزار پاسخ ویژه پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد. این نرم افزار از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی تهیه شده است و شامل بیش از 8 هزار پرسش و پاسخ است. این نرم افزار دارای ویژگیهای علمی چون پاسخهای تخصصی، اتقان پاسخ، تفصیل پاسخهاست.

قابلیت های نرم افزاری این نرم افزار عبارتند از: دسته بندی سوالات، دستیابی به پرسشها از طریق درخت واره موضوعات، دستیابی به سوالات از طریق فهرست نمایه ها، امکان محدود کردن نمایه ها از طریق دامنه موضوعی، معرفی منابع بیشتر برای هر پاسخ، امکان جستجوی مستقل در پرسشها و پاسخها به صورت تک کلمه و عبارت، امکان محدودکردن جستجو از طریق دامنه موضوعی، امکان انتخاب یک سوال و انتقال آن به فهرست برگزیده ها، امکان دستیابی به سوالات از طریق فهرست برگزیده ها و استفاده از رابط کاربری گرافیکی و زیبا.

سوالات این نرم افزار به تفکیک موضوعات در 13 عنوان ارایه شده است که عبارتند از علوم و معارف قران با 759 پرسش، تربیت و مشاوره با 755 پرسش کلام با 1157 پرسش، فقه با 1616 پرسش، حدیث با 207 پرسش، عرفان با 60 پرسش، دین پژوهی با 311 پرسش، فلسفه با 30 پرسش، ادیان و مذاهب با 1449 پرسش، سیاست با 652 پرسش، تاریخ و سیره 557 پرسش، حقوق با 156 پرسش و اخلاق با 471 پرسش است.

پایان پیام/
 

کد خبر 59307

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha