برگزاری آیین پایانی طرح 1445 یک روز پیش از اتمام کار نمایشگاه قرآن

مدیرگروه تلاوت سیمای قرآن ازبرگزاری آیین پایانی طرح 1445همزمان باسوم شهریورخبردادوگفت:145کمک هزینه عمره، 145 کمک هزینه سفر به عتبات عتبات و145 کمک هزینه سفربه مشهدمقدس برای برگزیدگان این طرح درنظرگرفته شده است.

سیدعباس انجام، مدیر گروه تلاوت و نغمات آیینی شبکه قرآن و معارف سیما با اعلام برگزاری آیین اختتامیه طرح چندرسانه ای "نسیم، 1445" به خبرنگار شبستان گفت: این آیین سوم شهریور و یک روز پیش از پایان فعالیت نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که هنوز سخنرانان این مراسم مشخص نشده اند، اظهار کرد: خوشبختانه میزان استقبال از این دوره طرح نسیم در مقایسه با دوره های گذشته بیشتر بوده است اما به دلیل عدم تجمیع آمارها از سراسر کشور، نمی توان میزان دقیق شرکت کنندگان در بخش های مختلف این طرح را اعلام کرد.

انجام درباره جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این طرح تصریح کرد: 145 کمک هزینه عمره مفرده، 145 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 145 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و صدها جوایز نفیس دیگر برای برگزیدگان این طرح بزرگ قرآنی در نظر گرفته شده است.

مدیر گروه تلاوت و نغمات آیینی شبکه قرآن و معارف سیما ادامه داد: سهم بخش های مختلف این مسابقه از جوایز در نظر گرفته شده مشخص است و در این میان بخش حضوری به دلیل مشارکت فعالانه تر مخاطبان و حضور آنها در 20 هزار جلسه تدارک دیده شده در سراسر کشور 40 درصد از کل جوایز را به خود اختصاص می دهد.

وی خاطرنشان کرد: البته با مشارکت موسسه کلید طلایی به هر یک از کمک هزینه های در نظر گرفته شده برای سفرهای زیارتی 45 مورد افزوده شده است که شانس شرکت کنندگان را برای برخورداری از این هدایای معنوی افزایش می دهد.

شایان ذکر است، آیین اخختامیه طرح قرآنی 1445 که از ابتدای ماه رجب به همت سیمای قرآن آغاز شده است، پنجشنبه، 3 شهریور در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

پایان پیام/


 

کد خبر 58784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha