خیزش امت های مسلمان متاثر از انقلاب ایران و برگرفته از آموزه های قرآنی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،با اشاره به خیزش های اسلامی در منطقه گفت: این خیزش های برگرفته از آموزه های قرآنی و متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

جواد آرین منش، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه شبستان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به شعار قرآن بیداری اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: به نظرم این شعار زمانی می تواند معنا و مفهوم پیدا کند که مفهوم آن در همه نمایشگاه ساری و جاری باشد و مردم پس از بازدید از نمایشگاه به مفهوم بیداری اسلامی و جایگاه آن و نقشی که انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی منطقه داشته است آگاه شوند.

وی اظهار کرد: قطعا ما باید منشاء این بیداری اسلامی را در آموزه های قرآنی جستجو کنیم که انقلاب اسلامی نیز مبتنی بر همین آموزه های قرآنی شکل گرفته است.

آرین منش تصریح کرد: اگر امروز مردم مسلمان منطقه خیزشی را صورت داده اند این حرکت آنها برگرفته از آموزه های قرآنی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی ملت های منطقه نشان می دهد پیام انقلاب اسلامی ایران از مرزهای کشورمان نیز فراتر رفته و در آینده نیز قاعدتا علاوه بر ملت های مسلمان سایر ملت های مظلوم را نیز در بر می گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شایسته است در میزگردها، سخنرانی ها ونشست هایی که در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود مفهوم بیداری اسلامی و نقش فعالین قرآنی در بیداری اسلامی برای آحاد مردم تبین شود.

پایان پیام/

کد خبر 59265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha