دیدار امام جمعه یزد با رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: آیت الله ناصری، امام جمعه یزد با سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد شب گذشته ( 14 آذر) با سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور دیدار کرد.

 

آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد در این دیدار گفت: یکی از فعالیت های ما بایستی در راستای تبیین آثار و ارزش های دفاع مقدس و توجه به قشر جوان جواعه است زیرا آنها باید بدانند که این انقلاب چه تاریخی را پشت سر گذاشته است.

 

وی افزود: دفاع مقدس دستاورهای بسیار زیادی را برای ما به ارمغان آورد که ایثار و فدارکاری بزرگترین این شاخص ها بود اما در کنار آن نیز تقویت ایمان و باور جایگاه خاصی داشت.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: یکی از ظرفیت های مهم امروز در جامعه خانواده های شهدا و جانبازان و جاماندگان از هشت سال دفع مقدس هستند که می تواند به خوبی ارزش های دفاع مقدس را به ما منتقل کنند و ما نیز باید تمام بهره ها را از آنها ببریم.

 

سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس نیز با اشاره به جنگ نرم امروز گفت: ما امروز در ابعاد مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در حال دفاع مقدس هستیم که از این طریق باید آثار و ارزش های دفاع مقدس را انتقال دهیم.

 

وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت های ما در خصوص اردوهای راهیان نور است که سال گذشته بیش از 6 میلیون نفر به این اردوها اعزم شدند و با وجود انتقاد ها اما باز با رشد همراه هستیم و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

کد خبر 591574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha