علمی بودن، شرط موفقیت در فعالیت های ورزشی استان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اهمیت وجود پژوهش های علمی در بخش های مختلف ورزشی گفت: ما معتقدیم که علمی بودن، شرط موفقیت در فعالیت های ورزشی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد امروز (21 آذر) در چهارمین همایش سالانه دبیران پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان در یزد گفت: استان یزد شهر سخت کوشان و دومین شهر خشت و خام جهان است.

 

وی افزود: در سه سال گذشته با اعتقاد و ایمان به بحث پژوهش و دانش و کارگاه های کاربردی در اداره کل ورزش و جوانان سعی شده در تمامی ابعاد در موضوعات مختلف بحث های علمی خوبی را در شورای پژوهشی و راهبردی اداره کل داشته باشیم و حداقل یک درصد اعتبارات خود را برای پژوهش تمام جذب کرده ایم و امیدواریم این میزان را افزایش دهیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزدخاطرنشان کرد: نوشتن سند توسعه ای ورزش استان در زمینه ورزش نیز از دیگر فعالیت های ما است که کارگاه های مختلفی نیز با حضور بخش های مختلف برگزار کرده ایم.

 

شریعتی تصریح کرد: ما باید به باور برسیم که تلاش شورای پژوهشی وقتی موثر است که بدانند تمامی فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان منطبق بر علم است و اگر مبنای علمی نداشته باشد منتج به نتایج مفید نمی شود.

 

وی ادامه داد: نتایج پژوهش های ما در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح کرده ایم و نتایج آن نیز اعلام شده است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در سه سال گذشته استان یزد جز استان های برگزیده در زمینه پژوهش بوده است و در سال 94 نیز از چهار طرح پژوهشی و 21 پایان نامه حمایت شده است و در سال 95 نیز این حمایت ها را داشته ایم.

 

شریعتی بیان کرد: ما موقعی می توانیم بسیاری از مشکلات را در زمینه های مختلف برطرف کنیم که پژوهش های ما در این رابطه باشد و بر اساس علم و مطالعات حرف بزنیم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم در رشد نهادها و مطالعات ورزشی و جوانان پیشتازی خود را حفظ کنیم.

 

 

کد خبر 593171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha