اختصاص بودجه مناسب برای توسعه فعالیت‌های قرآنی

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال جاری کشور علاوه بر سیاست‌گذاری، منابع مناسبی برای گسترش و توسعه فعالیت‌های قرآنی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین، گفت: در بودجه سال جاری کشور علاوه بر سیاست‌گذاری، منابع مناسبی برای گسترش و توسعه فعالیت‌های قرآنی اختصاص یافته است.


حجت الاسلام‌ سید محمدحسن ابوترابی‌فرد افزود: نهمین نمایشگاه قرآنی استان قزوین در فضای متفاوتی برگزار شده و نوآوری‌ها و ابتکارات قابل توجهی در آن صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هنرمندی خاصی فضا را برای استفاده خانواده‌ها، جوانان، بانوان و کودکان و نوجوانان فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: بخش‌های مربوط به جهان اسلام، خانواده، کودک و نوجوان، اساتید خانواده و مشاوره‌های کارشناسی، بخش هنر و غیره فضای خاصی به این نمایشگاه بخشیده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حجت الاسلام ابوترابی فرد درباره حمایت از قرآن در کشور، گفت: تلاش شده بودجه قرآنی کشور برای سال‌های آتی افزایش یابد و در سال جاری نیز این بودجه افزایش یافته است.


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، برگزاری این نمایشگاه را پاسخ مناسبی برای نیازهای فرهنگی، خانوادگی و نسل جوان امروز دانست و یادآور شد: مدیران و دست اندرکاران دستگاه‌های اجرایی باید با حضور در این نمایشگاه زمینه حمایت از قرآن و این نمایشگاه را فراهم کنند.
 

گفتنی است، نهمین نمایشگاه قرآن کریم تا ( 26 مرداد) سال جاری در سرای سعدالسلطنه برای بازدید عموم مردم دایر است.

 

پایان پیام/

کد خبر 59385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha