آقای هاشمی رفسنجانی باید نظیر آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله خزعلی عمل کند

آیت‌الله محمدی گیلانی حتی حکم اعدام فرزند خود را داد و آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله خزعلی نیز فرزندان خود را به دلیل انحراف طرد کردند و از هاشمی رفسنجانی نیز انتظار می‌رود که این‌گونه رفتار کند .

 

حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده سران فتنه و مهدی هاشمی در قوه قضاییه به خبرنگار شبستان گفت: ما توقع‌مان این است همان‌طوری که دادستان تهران ابراز کردند که از نظر ما مهدی هاشمی مجرم است و به محض ورود به ایران دستگیر خواهد شد، دستگاه‌های قضایی نیز در این زمینه پی‌گیری‌های جدی را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های قضایی وظیفه دارند که هرچه زودتر با توجه به مجرم بودن مهدی هاشمی وی را به دادگاه احضار کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: اگر وی واقعا خارج از کشور است باید از طریق پلیس اینترپل و یا اگر در داخل کشور است به محض ورود هرچه سریع‌تر از سوی دستگاه‌های قضایی و امنیتی دستگیر شود.

وی با اشاره به اینکه مهدی هاشمی فرزند رییس مجلس خبرگان رهبری است، گفت: ما آنچه از علما سراغ داریم این بوده است که به محض انصراف فرزندان‌شان آنها را طرد می‌کنند مثلا آیت‌الله محمدی گیلانی حتی حکم اعدام فرزند خود را دارد و آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله خزعلی نیز فرزندان خود را به دلیل انحراف طرد کردند و از هاشمی رفسنجانی نیز انتظار می‌رود که این‌گونه رفتار کند و فرزند خود را که دچار انحراف شده است طرد کند تا دستگاه‌های قضایی نیز به جرم وی رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی کشور باید به این مطالبه با نمایندگان مردم و خود مردم جواب مثبت دهند و هرچه سریع‌تر مهدی هاشمی را نیز همانند دیگر افرادی که در فتنه 88 دست داشتند محاکمه کنند.

وی ادامه داد: آقازاده‌ها باید همانند دیگران محاکمه شوند نه اینکه در محاکمه‌شان مصلحت‌اندیشی شود زیرا اینها محرک فتنه 88 بودند و خلاف نظم عمومی و جامعه عمل کردند و باید به سزای اعمال‌شان برسند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه نمی‌دانم پشت صحنه این رفتار قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده سران فتنه و مهدی هاشمی چیست، گفت: انتظار ما از قوه قضاییه این است که این قوه به وظیفه شرعی و قانونی خودش عمل کند و یک قدم از احقاق حقوق مردم عقب نشیند.

نماینده رباط‌کریم در خانه ملت تأکید کرد: با صلابتی که از آیت‌الله لاریجانی سراغ داریم و همچنین از دادستان کل کشور که قبلا وزیر اطلاعات بوده‌اند سراغ داریم قطعا به این جرایم رسیدگی خواهند کرد و مردم را از انتظار محاکمه سران فتنه و مفاسد اقتصادی نجات می‌دهند.

پایان پیام/
 

کد خبر 5947

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha