نرم افزار سیره معصومان حاوی 1383 جلد کتاب

نرم افزار سیره معصومان حاوی 445 عنوان کتاب عربی، فارسی و انگلیسی در 1383 جلد کتاب در نمایشگاه قرآن عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرکز تحقیقات کامپیوتری نور 445 عنوان کتاب فارسی، عربی و انگلیسی را در قالب 1383 جلد کتاب در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به علاقمندان عرضه می کند. این نرم افزار به تدوین درختواره احوال شخصی و مسائل نظیر سیره، مناقب، اصحاب، راویان و کتابشناسی معصومان پرداخته و قابلیت اتصال بیش از 330 عنوان کتاب به درختواره و استخراج بیش از 50 هزار کلید واژه غیر تکراری از دیگر خصوصیات نرم افزار سیره معصومان است. همچنین در نرم افزار سیره معصومان سال شماری زندگی معصومان از تولد پیامبر تا سال 329 هجری قمری آمده است و تبار نامه بیش از 11 هزار نفر از سادات در این نرم افزار تعبیه شده است.

بنابر به این گزارش مجموعه آثار علامه فیض کاشانی در 58 عنوان کتاب و 171 جلد جمع آوری شده و در نرم افزاری با همین عنوان عرضه می شود همچنین 22 نسخه خطی و 18 اثر چاپ نشده از ملا محسن فیض کاشانی در این نرم افزار قابل دسترسی است.

تولید جدید دیگر مرکز تحقیقات کامپیوتری نور نرم افزار مشکات انوار است که 502 عنوان کتاب در قالب 600 جلد کتاب را گرد هم آورده است که شرح حال تفسیری 3هزار و 167 نفر از مفسران در قالب 35 نمایه از 27 مبنع آمده است. همچنین بیش از 3 هزار چکیده از شرح حال مفسران در این نرم افزار قابل مشاهده است.

آثار ثقه الاسلام کلینی نیز در قالب 67 عنوان و 191 جلد کتاب در قالب نرم افزاری با همین نام جمع آوری شده است که کتاب 15 جلدی و 8 جلدی کافی، شرح و ترجمه ها و تعلیقه ها و حاشیه های کتاب کافی، مجموعه آثار همایش کلینی و تصویر 27 نسخه از مهم ترین نسخه های خطی کتاب کافی در این نرم افزار جمع آوری شده است.

شایان ذکر است مرکز تحقیقات کامپیوتری نور با بیش از 90 عنوان لوح فشرده و با تخفیف 20 درصد مربوط به سی دی های تولید شده در خارج مرکز و 50 درصد مربوط به سی دی های تولید مرکز در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد.

پایان پیام/

 

کد خبر 59560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha