نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی در یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت، نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، علی غیاثی ندوشن گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت، نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی برگزار می شود

.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 20دی ماه سالجاری اعلام کرد و بیان کرد: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را برداشتن گامی درجهت نشر و گسترش تعالیم کلام وحی وعترت پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله) عنوان کرد.

 

وی گفت: این جشنواره درموضوعات؛ قصص قرآنی، امربه معروف، خانواده، سبک زندگی، وحدت، صلح و احیای فرهنگ دارالعباده برگزار می شود.

 

غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه جشنواره داستان کوتاه برای گروه سنی بزرگسال برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در دوبخش داستان کوتاه برای مخاطب بزرگسال و داستان کوتاه برای مخاطب کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره که درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد مستقر است، ارسال کنند.

 

لازم به ذکر است، هفته قرآن و عترت در٣٣رشته هنری، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی دوم الی هشتم بهمن ماه سالجاری در استان یزد برگزار می شود.

کد خبر 596154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha