برگزاری مراسم « روز بصیرت» با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه های « بصیرت » در یزد گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم « روز بصیرت» با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یزد برگزار می شود.

سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت روز بصیرت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: روز 9 دی به عنوان روز بصیرت و نشان از ولایتمداری مردم در راستای انقلاب اسلامی بود.

 

وی افزود: ما در استان یزد به مناسبت هفته بصیرت بیش از 700 برنامه برنامه ریزی کرده ایم که مساجد، مدارس، دانشگاه ها و محل های اجتماعات مردم از جمله این برنامه ها است.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در این راستا ما در استان یزد برنامه ای بزرگ داریم که با عنوان « روز بصیرت» و با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز 9 دی و با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود.

 

زارع تصریح کرد: مردم کشورمان این روز را بسیار با اهمیت می دانند زیرا این حضور گسترده مردم در راهپیمایی 9دی بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار بود.

 

وی ادامه داد: برگزاری ده شب، ده مسجد با حضور سخنرانان استانی و کشوری، غبارروبی مزار شهدا، برپایی حلقه‌های صالحین، دیدار نیروهای بسیجی با ائمه جمعه و علمای استان یزد، برگزاری همایش‌های ویژه 9 دی از جمله برنامه‌های این روز است

کد خبر 597049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha