سرمایه گذاری در حوزه نیروگاه خورشیدی یزد افزایش یافته است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان یزد و ظرفیت ایجاد نیروگاه خورشیدی، گفت: سرمایه گذاری در حوزه نیروگاه خورشیدی یزد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در نشست سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد از ظرفیت های بالایی در زمینه انرژی خورشیدی برخوردار است، اظهار داشت: یزد یکی از استانهای برتر در حوزه انرژی های تجدید پذیر است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه و با توجه به ضرورت ارائه خدمات تشویقی به سرمایه گذاران برای جذب و سرمایه گذاری در استان یزد، مرکز سرمایه گذاری استان یزد تشکیل شد.

 

وی عنوان داشت:  مرکز سرمایه گذاری استان یزد زمینه ای را فراهم کرد که نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مرتبط با بررسی و صدور مجوز سرمایه گذاری یزد، در یک محل گرد هم آیند.

 

استاندار یزد تاکید کرد: در این راستا و با توجه به اقدامات صورت گرفته، خوشبختانه روند صدور مجوز در استان یزد سرعت قابل توجهی گرفته و الان شاهد این هستیم که اقبال به سرمایه گذاری در یزد افزایش پیدا کرده است.

 

میرمحمدی خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین حوزه هایی که سرمایه گذاران خارجی و داخلی تمایل به حضور در استان یزد دارند، بحث ساخت نیروگاه های خورشیدی در استان یزد است.

 

وی با بیان اینکه وضعیت جغرافیایی استان یزد، ظرفیت بسیار بالایی در این حوزه به حساب می آید، گفت: افزایش تعداد سرمایه گذاران و درخواستهای آنها برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در یزد سبب شده که صدور مجوز به صورت مناقصه انجام شود.

 

میرمحمدی در ارتباط با پهنه بندی استان یزد که توسط نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد توضیح داده شده، گفت: باید سعی کنیم محدودیت هایی که واقعا نیازی به اعمال آن نیست را از جلوی پای سرمایه گذاران برداریم.

 

کد خبر 597296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha