عمومی کردن بزرگداشت دهه فجر، بهترین راهکار برای افزایش مشارکت

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تلاش در راستای حضور مردم در برگزاری بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی گفت: عمومی کردن بزرگداشت دهه فجر، بهترین راهکار برای افزایش مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد امروز (8 دی) در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان یزد گفت: همه ما به عنوان کارگذاران انقلاب اسلامی وظیفه داریم که در پاسداشت انقلاب شکوهمند اسلامی هرچه در توان داریم انجام دهیم.

 

وی افزود: پاسداشت آرمان ها همان تبیین رسالت انقلاب است و باید برای حفظ آنچه بدست آورده ایم تلاش کنیم و گام های اساسی برای آنچه در هدف داریم، برسیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد:برخی از کمیته ها در راستای وظایف ما نیست ولی اگر این کمیته ها در دست ما بود بسیاری از کمیته ها را بر اساس ظرفیت های دستگاه ها برنامه ریزی می کردیم.

 

طالبی تصریح کرد:تشکل های غیر دولتی، احزاب سیاسی در کمیته ها دیده نشده است که چینش آنها بر اساس نگاه سنتی بوده است که در صورتی که ما میتوانیم با چینش کمیته ها مشارکت بهتری برای حضور مردم داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: به نحوی حضور مردم در این برنامه ها ضعیف است و این که مردم در سیاست گذاری و برنامه ریزی حضور داشته باشند صفر است و حضور ندارند.

 

طالبی بیان کرد:انقلاب 38 سال پیش به پیروزی رسید و همه افراد آن زمان بیش از 40 سال دارند در حالی که برای نسل جوان باید با ساختار جدید برنامه های متفاوتی داشته باشیم.

 

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری انقلاب در معرض تحریف و ضربه است زیرا نسلی که انقلاب کردند در حال بازنشستگی و جدا شدن از بدنه انقلاب هستند و در حالی که دشمنان انقلاب نیز با گذر زمان امید بیشتر پیدا می کنند زیرا معتقدند که الان فکر می کنند که الان راحت تر شبهه ایجاد می کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: در طول سال های پس از انقلاب سلطنت ها هیچ گاه نمی توانستند فرصت عرض اندام پیدا کنند اما متاسفانه الان بوق هایی در اختیار آنها قرار گرفته که برخی از شبهات را ایجاد می کنند که در مقابل آنها ما باید کار کنیم و مسائل و مشکلات را حل کنیم و برای مردم جامعه تبیین کنیم.

 

طالبی تصریح کرد:ما باید توجه کنیم این تهدیدهای جدید نتواند آرمان انقلاب و چرایی انقلاب را به خطر بیاندازد.

 

وی افزود: در دهه فجر همه مردم باید حس کنند که فضایی جدید را برای آنها ایجاد می کند.

 

طالبی بیان کرد: ما باید برنامه های خود را جنبه عمومی دهیم که همه مردم حس کنند که در این بخش دخیل هستند.

کد خبر 597535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha