پیام حماسه ۹ دی، اعتقاد راسخ به اصول انقلاب اسلامي و رهبري است

خبرگزاری شبستان: فرماندار آران و بیدگل گفت: مردم ايران اسلامي در حماسه عظیم ۹ دي پيام روشني براي استكبار جهاني و دشمنان نظام داشتند كه آن پايداري، مقاومت، در صحنه بودن و اعتقاد راسخ به اصول انقلاب اسلامي و رهبري است.

ابوالفضل معيني نژاد فرماندار آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با گراميداشت حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: این روز به نام روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت نامگذاری شده ودر این روز مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه در حماسه 9 دی بار دیگر ثابت کردند که در صف حامیان و پیروان مقام معظم رهبری هستند و حراست از ارکان اصلی نظام را وظیفه خود می دانند.

 

وی افزود: این روز منتسب به گروه خاصی نیست بلکه همه مردم در این روزآمدند تا از نظام جمهوری اسلامی و رهبری‌شان دفاع کنند .

 

فرماندار آران و بیدگل، مهمترین ویژگی حرکت بزرگ 9 دی را پیروی مردم از مکتب اسلام و اهل بیت (ع) و ولایت فقیه ذکر و تصريح كرد: در چنين روزي مردم با حضور آگاهانه در صحنه، توطئه‌ هاي دشمنان را خنثي كردند و با بصيرت و تبعيت از رهبري، وظيفه شناسي خود را اثبات كردند.

 

معینی نژاد یادآور شد: در این روز مردم ایران اسلامی بار دیگر به نظام و ولی امر خود لبیک گفته و در صحنه حضور پیدا کردند که این حضور باعث کور شدن چشمان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم شد.

 

فرماندار آران و بیدگل اذعان داشت: مردم ايران اسلامي در حماسه عظیم 9 دي پيام روشني براي استكبار جهاني و دشمنان نظام داشتند كه آن پايداري، مقاومت، در صحنه بودن و اعتقاد راسخ به اصول انقلاب اسلامي و رهبري است.

 

معینی نژاد افزود: حماسه 9 دی نشأت‌ گرفته از بصیرت و آگاهی و ولایت‌مداری ملت ایران است که توطئه دشمنان را خنثی کرد و اقتدار حکومت مردم سالار دینی را نشان داد.

 

کد خبر 597696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha