جشن جوانه های عبادت برگزار شد

مراسم جشن تکلیف روزه اولی ها با عنوان "جشن جوانه های عبادت" در استان قم برگزار شد.

سیده معصومه طاطبایی،مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم در گفتگو با خبرنگار شبستان در قم تصریح کرد: این جشن شب گذشته و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) و با حضور 2 هزار و 300 نو تکلیف دختر و پسر برگزار شد.


وی افزود: یکهزار و 300 نو تکلیف شرکت کننده در این مراسم از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم و مابقی از وی ارگان هایی همچون بسیج و مدارس در این جشن شرکت داشتند.


وی در خصوص نحوه برگزاری این مراسم گفت: شرکت کنندگان در این جشن از دقایقی پیش از اذان مغرب در مسجد حضور یافتند و پس از حضور در صف نماز جماعت در ضیافت افطاری میهمان سفره کریمانه حضرت معصومه (س) با نوی کرامت بودند.


مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ادامه داد: پس از افطار نیز برنامه با سخنرانی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی توسط حجت الاسلام راستگو ادامه یافت و شرکت کنندگان در مسابقات برگزار شده نیز جوایزی دریافت کردند.


وی با اشاره به حمد خوانی دسته جمعی نو تکلیف های شرکت کننده در جشن جوانه های عبادت افزود: در پایان این جشن بسته فرهنگی حاوی نشریه، سی دی و سایر اقلام فرهنگی به شرکت کنندگان اهدا شد.


طباطبایی  خاطرنشان کرد: یکهزار و 300 نوجوان دختر و پسر تازه به تکلیف رسیده از 34 کانون خواهران و 40 کانون برادران در این مراسم شرکت داشتند.


پایان پیام/ 

کد خبر 59974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha