آیت الله هاشمی را به عنوان یار رهبری می شناسیم

خبرگزاری شبستان: سرلشکر باقری گفت: از مهمترین ویژگیها و خصایص آیت الله هاشمی این بود که ایشان یاور و تایید کننده مقام معظم رهبری بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم وداع با ایت الله هاشمی گفت: در دوران دفاع مقدس که آیت الله هاشمی فرماندهی کل قوا را بر عهده داشتند در سال 62 تا پایان دفاع مقدس خدمت ایشان بودیم و از ان دوران خاطراتی داریم.

 

وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی با شجاعت تمام علی رغم اینکه حضرت امام ایشان را منع می کردند که از اهواز جلوتر نیایند اما تا قرارگاهها و نزدیکی خطوط مقدم می امدند و با اطلاع و اگاهی و شناسایی لازم تدابیری را ابلاغ می کردند تا اینکه عملیاتها بهتر پیش برود.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایشان توجه خاصی به پیشبرد دفاع مقدس داشتند و پس از آن نقش اساسی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی داشته و نقش اساسی در سازندگی کشور و مراحل مختلف کشور داشتند.

 

سرلشکر باقری اظهار کرد: از مهمترین ویژگیها و خصائص دائمی آیت الله هاشمی این بود یاور و تایید کننده رهبر معظم انقلاب بودند و این علاقه طرفینی تا آخر ادامه داشت و ما ایشان را به عنوان یار رهبری می شناسیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 600420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha